Yanıt: Allah'ın kuryesiyle uğraşıyorum akşam akşam!
|
Siyah kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Müşteri haklı: Siparişi vereli bir saat olduğunu ve siparişi iptal ettiğini belirttiği hâlde kurye çözüm odaklı değil. Burada "yapabileceğim bir şey yok." demek yerine işletmeyle irtibat kurup durumu rapor etmesi gerekir.
Alınması gereken aksiyon: Sipariş gecikmeli olduğu için ürünün ücretsiz verilmesi gerekir.
Müşteri hâlâ haklı ama... Ürünü yere fırlatmak ve kuryeyi aşağılamak en hafif tabiri ile terbiyesizliktir.
|
Diyecek çokta birşey kalmamış.
__________________
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
|