|
Yanıt: Üstteki üyenin en sevmediğiniz özelliği nedir?
Yediğimiz içtiğimiz her üründe bir zararlı madde bulması hoş değil..
İnsanın bakteriye de mikroba da asite de ihtiyacı var.
__________________
Şimdi iyi niyetlerimi bir bir yargılayıp asıyorum.
...
|