Alex Garland, Elden Ring film uyarlamasına hazırlanırken oyundaki deneyimine dair detaylar paylaştı.
Alex Garland, FromSoftware tarafından geliştirilen
Elden Ring oyununu beyaz perdeye taşımaya hazırlanıyor.
FromSoftware, Elden Ring evrenini sinemaya taşımak için başarılı yapımlara imza atan
A24 ile işbirliği yapacak.
Uyarlamanın yönetmen koltuğunda ise Ex Machina ve Annihilation gibi filmlerle tanınan
Alex Garland yer alacak. Projenin yapımcıları arasında ayrıca Game of Thrones’un yaratıcısı
George R.R. Martin de bulunuyor. Martin, oyunun dünyasına katkıda bulunan isimlerden biri olarak uyarlamanın kaynak materyale sadakatini denetleyecek.
Alex Garland Elden Ring’de Zorlandığı Boss’ları ve Kişisel Deneyimini Paylaştı
IGN’e röportaj veren
Alex Garland, Elden Ring’i yedi kez bitirmesine rağmen hâlâ
Malenia ile mücadele ettiğini belirtti.
Garland oyundaki en zor düşmanın hangisi olduğuna şu yanıtı verdi:
“Zor olan Malenia. Bu oyunu yedi kez bitirdim. Seviye atladım, bolca enerji ve havalı kılıçlar gibi şeyler edindim ve kendimi tekrar tekrar o savaşa atıyorum. Bu, Dark Souls ile öğrendiğim bir teknikti. Daha iyi olmuyorsun, daha çok maymunlar ve daktilolar [Sonsuz Maymun Teoremi] gibi. Sadece yapmaya devam ediyorsun ve sonunda, bir gün, onlar ölüyor.”
Malenia, oyunun ana bölümlerindeki en zor boss’lar arasında yer alıyor. Vurduğu her darbeyle can yenileyen bu karakter, beklenmedik hızı ve iki aşamalı savaş yapısıyla oyuncuların stratejik reflekslerini sınıyor. Malenia’nın ikinci formu olan “Goddess of Rot” fazı, oyunda tek hamlede karakteri öldürebilecek bir saldırıyla başlıyor. Bu nedenle oyuncuların animasyon süreçlerini ezberlemesi ve uygun zamanlamayla saldırması şart görülüyor.
Garland, Radahn Savaşına Farklı Bakıyor
Starscourge Radahn hakkında da görüş belirten Garland, bu boss’u “gerçekten kolay” olarak tanımladı. Garland’a göre savaşın sırrı yardım çağrısını kullanarak Radahn’ın canının yarısını azaltmak ve ardından sürekli saldırmak. Ancak bu yöntem, Shadow of the Erdtree DLC’sindeki
Promised Consort Radahn için geçerli değil. Bu versiyon, daha sert ve tahmin edilemez bir düzeye sahip.
Soulslike deneyiminin özü, oyuncuya kolay zaferler sunmamasında yatıyor. Ancak sabır ve stratejiyle çözülen zorlu düşmanlar, oyuncuya benzersiz bir tatmin hissi sunuyor. Alex Garland’ın oyuna yaklaşımı, hem oyuncu olarak hem de Elden Ring sinema uyarlamasını yönetecek kişi olarak deneyimi daha derinlemesine kavradığını gösteriyor.
Kaynak:
Slash Film