REMATCH yayınlandıktan sonraki ilk 24 saatte 1 milyon oyuncuya ulaştı. Sloclap’in yeni futbol oyunu, etkileyici bir açılışa imza attı.
REMATCH oyuncularla buluştuktan sonraki ilk 24 saatinde 1 milyon oyuncuya ulaşarak büyük bir başarı elde etti.
2022 yılında beat ’em up türündeki Sifu ile adından söz ettiren
Sloclap’in yeni çok oyunculu futbol oyunu REMATCH piyasaya güçlü bir giriş yaptı.
Sloclap, REMATCH’in tam sürümünün oyuncularla buluşmasının hemen ardından oyuncu sayısının 1 milyonu aştığını duyurdu. Oyun, öncesinde Steam platformunda 160.000’i aşan katılımcıyla gerçekleştirdiği beta testleriyle de bu etkileyici çıkışın ipuçlarını önceden vermişti.
Stüdyo, X (eski Twitter) üzerinden yaptığı paylaşımda oyunculara teşekkür ederken oyunda yaşanan teknik sorunlara yönelik yamalar yayınlamaya devam edeceklerini belirtti.
REMATCH, Modern Bir Rocket League Yorumu
EA Games’in FIFA (yeni adıyla FC) serisinden çok, Psyonix’in Rocket League oyununu andıran REMATCH, futbolu geleneksel kuralların dışına taşıyan dinamik bir deneyim sunuyor. Hız, fizik tabanlı çarpışmalar ve çok oyunculu rekabet unsurları oyunun temelini oluşturuyor.
Bununla birlikte oyunun yükselişi kadar, oyuncuların yaşadığı teknik sorunlar da dikkat çekiyor. REMATCH oyuncuları, erken erişim sürümünden itibaren bağlantı sorunları, senkron bozulmaları, oyundan atma problemleri, uzun bekleme süreleri ve çapraz platform desteğinin olmaması gibi eksiklikleri bildirdi. Stüdyo, bu sorunlara ilişkin olarak şu açıklamayı yaptı:
“Oyuncularımızın REMATCH’i arkadaşlarıyla birlikte keyifle oynayabilmesi bizim için çok önemli. Bu nedenle hata düzenlemeleriyle birlikte çapraz platform desteğini en öncelikli hedefimiz olarak belirledik. Bu özelliği mümkün olan en kısa sürede sunmaya kararlıyız.
“Teknik olarak temel sürüm zaten hazır durumda; ancak ilgili arayüzlerin uygulanması, hata ayıklama, son düzenlemeler ve konsol sertifikasyon sürelerinin tamamlanması gerekiyor. Tüm bu adımlar zaman alsa da süreci hızlandırmak için elimizden geleni yapıyoruz.”
Performans İyileştirmeleri Yapılıyor
Sloclap, 20 Haziran tarihinde REMATCH için yeni bir yama yayınladı. Bu güncelleme şu iyileştirmeleri içeriyor:
Hata Düzeltmeleri:
Topun kale direklerine çarpmasının ardından tüm oyuncular için senkron bozulmasına neden olan hata giderildi.
Diğer senaryolarda top senkron sorunları halen zaman zaman ortaya çıkabilir.
Ağ ve Performans Gelişmeleri:
Gol sonrasında tüm platformlarda meydana gelen çökmeleri azaltan bir düzenleme uygulandı.
Kararlılık sorunlarına yönelik çeşitli düzenlemeler yapıldı.
Ağ kodlamasında genel iyileştirmeler gerçekleştirildi.
Eşleştirme sistemi güncellenerek sıra bekleme süreleri azaltıldı.
Ayrıca gecikme, performans sorunları ve genel hata/kararlılık problemleri de ilerleyen süreçte giderilecek konular arasında yer alıyor.
Yakın Gelecekte Sunulacak Yenilikler
Sloclap, REMATCH için gelecekte sunulacak içerikler arasında şu güncellemeleri planlıyor:
Kayarak müdahalelerde iyileştirmeler
Kaleci mekaniklerindeki düzenlemeler
Top sürme sisteminin geliştirilmesi
Turnuva sistemi
Liderlik tabloları gibi rekabet odaklı özellikler
REMATCH, Xbox Series X|S, PlayStation 5 ve PC platformlarında (Steam ve Game Pass aracılığıyla) oynanabilir durumda.
Kaynak:
Vice