Konu
:
Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
Tekil mesaj gösterimi
26 Ağustos 2025, 17:06
#
13
Çevrimiçi
Klaus
Ruh Halim
Eglenceli
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
Umay tabiki ya.
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
Klaus
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Klaus kullanıcısına özel mesaj gönder
Klaus - Daha fazla Mesajını bul