Konu
:
Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
Tekil mesaj gösterimi
27 Ağustos 2025, 16:26
#
14
Çevrimdışı
Roger
Yıldızların Sahibi.
Ruh Halim
Sakin
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
@
Astrea
hoca bizi yanyana oturtturur mu Turgut Özal Anadolu lisesinde okuduğumuzu varsayarsak?
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
Roger
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Roger kullanıcısına özel mesaj gönder
Roger - Daha fazla Mesajını bul