Konu
:
Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
Tekil mesaj gösterimi
27 Ağustos 2025, 19:47
#
17
Çevrimiçi
Efrasiyab
Bronze Üye
Ruh Halim
Keyifli
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
MaVi
kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Tek başıma
Senin önüne ben otururum. Arada kopya verirsin değil mi?
__________________
Aklında fikir olmayanın, dilinde küfür; kalbinde muhabbet olmayanın elinde şiddet olur. / İhsan Fazlioglu
sei dolorosamente bella
Efrasiyab
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Efrasiyab kullanıcısına özel mesaj gönder
Efrasiyab - Daha fazla Mesajını bul