|
Yanıt: Neden kızlar arasında bu kadar çekememezlik var?
Erkekler doğaları gereği birbirine karşı ilgisizdir. Kadınlar doğaları gereği birbirine düşmandır.
Arthur Schopenhauer
__________________
Pülümürlü Hakkı'ya yaptığımız gibi, kısa kesin, acı çekmesin!
|