Konu
:
Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?
Tekil mesaj gösterimi
13 Ocak 2026, 19:12
#
12
Çevrimiçi
Klaus
Ruh Halim
Eglenceli
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?
Solemem ama güvenmiyor bana sanirim beni capkin bulduğu içinde pek yüz göz olmak istemior onu uzerim
Diye ondan pm atmio bana sanirim
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
Klaus
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Klaus kullanıcısına özel mesaj gönder
Klaus - Daha fazla Mesajını bul