|
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
yürü git traş ol başını örtte gel belki bir şeye benzersin sakallı ve bıyıklı sevmiyorum ben
__________________
.
.
Zor olan ne biliyor musun ?
Ölüm değil zor olan sevmek değil dosta sahip olmak değil yada birini yenmek değil.
Zor olan yaşayabilmektir sevilmektir dostunu tanımak düşmanını seçebilmektir zor olan birini kazanmaktır.
Ama asıl zor olan nedir biliyor musun ?
Asıl zor olan bütün bunlar için gerekli gücü bulabilmektir.
|