|
Yanıt: En Son Dışarıya Çıktığında Nereye Gittin ?
|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
2 ayrı hastaneye gittim maalesef
|
Geçmiş olsun yılaan bir kurtulanadın hastanelerden
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Herkes en büyük korkularını saklamaya çalışır ama biz saklanmayız 𓆚
|