“Bir şeyler yapıyorum , yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var. “
Huzursuzluk, Zülfü Livaneli
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Usulün bozulduğu yerde hukuk, üslûbun bozulduğu yerde muhabbet kalmaz.
◤ ~ Vakit buldukça "Düşünür"
Sadece kahve içerken "Yazar"
◢