|
Yanıt: Yaşınız İlerledikçe Neyi Daha İyi Anladınız?
Hatalar yapın, tecrübe edinin, pişman olun, kaybedin, ayağa kalkın, özür dileyin, affedin, gülümseyin, gezin, koklayın, önünüze bakın, takılı kalmayın, adım atın.
Olması gerektiği gibi değil, içinizden geldiği gibi yaşayın. Çünkü hayat böyle daha güzel.
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Usulün bozulduğu yerde hukuk, üslûbun bozulduğu yerde muhabbet kalmaz.
◤ ~ Vakit buldukça "Düşünür"
Sadece kahve içerken "Yazar"
◢
|