Merhabalarrrrr efendim

Geçen gün yaptığım tadına bayıldığım
Ama milletin yemesinden dolayı bana kalmayan
Sadece 2 dilim yiyebildiğim canım kekim

Tadı tahminiminden daha güzel oldu
O zaman tarife grçiyorummmm
2 yumurta
1 adet ezilmiş muz
1 tatlı kaşığı bal
Bunları güzelceeee çırpp
1 su bardağından 2 parmak eksik süt
1 kahve bardağı Hindistan cevizi yağı
Bunlarda çırpılıyor
Sonraaa içine 1 limon kabuğu
1 paket kabartmatozu
Ve hemen hemen 1buçuk bardak siyez unu
Kıvamına bakarak un ekleyin
Çok katı olmayacak
2 adet rendelenmiş sotelenmiş havuç
1 tatlı kaşığı tarçın
5-6 adet ceviz ufalayın
Sonra at fırça
180 derece fansız ayarda üstü kabarana kadar
Yani ilk 30 dk hemen hemen kapağını açmadan pişsin
Sonra kontrol etmeye devam ederek tam anlamıyla pşsn
Soğuduktan Sonra kalıptan çıkarın
Hooooppp servisss
Afiyetler olsunn