|
Yanıt: Ayakkabı Takıntınız Varmı ?
Takıntım yok ama kışın ayaklarımın üşümesini sevmiyorum. Yaklaşık 2-3 yıldır Harley Davidson bot giyiyorum, üşümüyorum en azından. Ağır olmasa iyiydi, yürürken yoruyor bazen.
__________________
- Dağ olsa taşıyamazdı, başımı bile eğmedim.
- Zehir ettiğiniz hayatlardan helallik beklemeyin.
- * Şüphe tek gerçektir.
Son düzenleyen Bahtiyar; 02 Şubat 2023, 08:59.
|