|
Worgen kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Arkadaşlar herkesin gönlünde ki adayı farklı. Yalnız şöyle bir durum var. Karşısına en güçlü hangi aday çıkarsa oyumuzu ona vermemiz gerekiyor. Bu belki de son şansımız. Bir kere yollarsak bundan sonra önümüze bakarız. Aslında sistem çok basit. Yapamıyor mu, beceremiyor mu, yolla gitsin.
|
Ama adamlar yol yaptı hacı. Öyle deme. Senin tezine göre yaptı yani. O zaman yollamıyoruz. Hüloooooğğğ!