Tekil mesaj gösterimi
Alt 04 Şubat 2023, 13:46   #16
Çevrimiçi
Regex
rgxadmn
Ruh HalimMesgul
Yanıt: 2023 Türkiye Genel ve Cumhurbaşkanlığı Seçimini Kim(ler)in Kazanmasını İstersiniz?




KoJiRo kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster



Ak parti yeni gelmişti ondan öncekiler çözmedi yada çözmek istemedi 3 senede birşeyin düzeleceğine inanıyormusun mesut yılmazda aynı ecevitte aynı süleyman demirelde aynı tansu çillerde aynı hepsi aynı tas aynı hamam boş boş vaatlerde bulundular hiç kimse başörtüsünü çözme derdinde değildi yiyip içme derdindeydi mesut yılmazın burunun kırıldığına biliyorum ecevitin memur maaşlarını zar zor ödediğinide biliyorum bu ülkeye hiç bir tanesinin faydası olmadı olmıcakta ben akpartili değilim oyumu hep rahmetli erbakana verdim çünkü bir tek o adam ayrımcılık yapmıyordu içlerinde onuda sağolsun ihtilal yapıp indirdiler .

@Regex sen benim yerimde olsaydın ne yapardın sanada ayrımcılık yapsalardı ?

Bak; bu üslupta konuş canımı ye. Ben belirttiğin hiçbir lideri savunmuyorum, sadece Ecevit'i Kıbrıs konusundan ve birkaç çıkışından dolayı diğerlerine nazaran severim. Ayrıca herhangi bir yolsuzluğa bulaştığını da duymadım diğerleri gibi. Ama iyi bir dönem değildi, günümüzde özellikle z kuşağı 2002 öncesini güllük gülistanlık sanıyor. Tabii ki değildi, bunda hemfikiriz.

Yapılan mağduriyetler elbette ki var, maalesef Türkiye tarihi bu tarz acılarla dolu. Ancak şu anda da senin gibi inanç hassasiyeti olan, muhafazakâr görüşün karşısındaki kesim ve seküler hayat tarzı aynı ayrımcılığa uğramıyor mu? EYT konusunda Erdoğan'ın şimdi adım atmasının seçimin yaklaşıyor olmasıyla ilişkili olduğunu dürüstçe kabul etmiştin. Bunu da kabul edersen çok da farklı şeyler söylemiyoruz.

Ben sadece sol = din düşmanı saptamana karşı çıktığım için seni alıntıladım. Hâlâ da bunun arkasındayım, belirttiğin dönemde saydığın siyasetçilerden sadece Ecevit sosyal demokrattı. O Demirel falan Denizleri asanlar zaten. Solla bir alakası yok. 28 Şubat'ın da sol ile alakası yok. Ha o dönem konjonktürel olarak bir ayrımcılık olduğu doğru ama bunun mağduriyetinin söylemiyle yıllarca bu defa güç ele geçirilip karşı tarafa zulüm ediliyor. Böyle mi yapmak lazım? Halkın ne suçu günahı var? Bu ülke senin ülken olduğu kadar benim de ülkem, benim ülkem olduğu kadar senin de ülken. Sen geçmişte mağdur edildiysen bunun hesabını edenlerden sorman lazım, gücü ele geçirince karşı tarafı ezip onlara yaşam hakkı tanımayarak değil.
__________________
  • When injustice becomes law, resistance becomes duty.
 
Alıntı ile Yanıt