Tekil mesaj gösterimi
Alt 04 Şubat 2023, 14:03   #17
Çevrimiçi
KoJiRo
Kırılmış bir kalbin hesabı, bu dünyaya ağır gelir.
Ruh HalimKeyifli
Yanıt: 2023 Türkiye Genel ve Cumhurbaşkanlığı Seçimini Kim(ler)in Kazanmasını İstersiniz?




Regex kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster
Bak; bu üslupta konuş canımı ye. Ben belirttiğin hiçbir lideri savunmuyorum, sadece Ecevit'i Kıbrıs konusundan ve birkaç çıkışından dolayı diğerlerine nazaran severim. Ayrıca herhangi bir yolsuzluğa bulaştığını da duymadım diğerleri gibi. Ama iyi bir dönem değildi, günümüzde özellikle z kuşağı 2002 öncesini güllük gülistanlık sanıyor. Tabii ki değildi, bunda hemfikiriz.

Yapılan mağduriyetler elbette ki var, maalesef Türkiye tarihi bu tarz acılarla dolu. Ancak şu anda da senin gibi inanç hassasiyeti olan, muhafazakâr görüşün karşısındaki kesim ve seküler hayat tarzı aynı ayrımcılığa uğramıyor mu? EYT konusunda Erdoğan'ın şimdi adım atmasının seçimin yaklaşıyor olmasıyla ilişkili olduğunu dürüstçe kabul etmiştin. Bunu da kabul edersen çok da farklı şeyler söylemiyoruz.

Ben sadece sol = din düşmanı saptamana karşı çıktığım için seni alıntıladım. Hâlâ da bunun arkasındayım, belirttiğin dönemde saydığın siyasetçilerden sadece Ecevit sosyal demokrattı. O Demirel falan Denizleri asanlar zaten. Solla bir alakası yok. 28 Şubat'ın da sol ile alakası yok. Ha o dönem konjonktürel olarak bir ayrımcılık olduğu doğru ama bunun mağduriyetinin söylemiyle yıllarca bu defa güç ele geçirilip karşı tarafa zulüm ediliyor. Böyle mi yapmak lazım? Halkın ne suçu günahı var? Bu ülke senin ülken olduğu kadar benim de ülkem, benim ülkem olduğu kadar senin de ülken. Sen geçmişte mağdur edildiysen bunun hesabını edenlerden sorman lazım, gücü ele geçirince karşı tarafı ezip onlara yaşam hakkı tanımayarak değil.


Ben sözümün arkasındayım regex hem fikiriz bunda aynıyız bu ülke hepimizin naparsak yapalım sonumuz bi avuç toprak şimdi cumhurbaşkanın hataları varmı var ben inkar etmiyorum bunu sende bende iyi biliyoruz diktatör olan bir başkanın ülkesinde demokrasi olmaz idam olur doğrumu üstad ? şimdi bu adam idamı kaldırmasaydı hanımefendi yani @Üzüm arkadaşıma katılırdım neden bu ülkede idam varsa demokrasi yoktur diktatörlük vardır amenna ama özgürce konuşabiliyorsun doğrumu ? özgürce konuşmak farklı bişey benim sana daha demin yaptığım agresiflik başka birşey benim yaptığım ayıp birşey ama senin yaptığın normal özgürce fikirini söylüyorsun @Worgen in dediği gibi sevmiyorsak vermeyiz olur biter .


Bu ülkeye gerçekten zamanında hiç birşey yapılmadı körü körüne gittik bunun vebalinide biz ödedik kardeş kardeşi vurdu baba evladını vurdu çok zulüm gördü bu millet ama ona rağmen gene hamdolsun ayakta durabiliyoruz çok şükür benim aklıma şu takılıyor oy vericez bi erdoğana bakıyorum bide diğer tarafa 6 lı masa konuşmayı bilseler eyvallah oy vericezde bilmiyorlar ali babacana oy vermem sebebi zamanında ak partiydedi yedi yedi şişti yalılar villalar aldı utanmadan erdoğana laf yapıyor sen böyle bir adama oy verirmisin ? zannedersem vermezsin yediği tasa pisleyen bir ülke değil evini yönetemez.
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
 
Alıntı ile Yanıt