TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Kafamıza Göre (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/)
-   -   Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç? (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/46899-kulahta-cig-kofte-nasil-buldunuz-kulahta-cig-kofte-yediniz-mi-hic.html)

Beatrice 15 Nisan 2025 17:01

Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 

Serpentis Noctis 15 Nisan 2025 17:34

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
nedir bu çiğköftenin çektiği

Beatrice 25 Nisan 2025 08:51

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
Alıntı:

Serpentis Noctis kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 338197)
nedir bu çiğköftenin çektiği

Nedir? :şaşırmak:

Serpentis Noctis 25 Nisan 2025 08:54

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
Alıntı:

Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 340330)


Nedir? :şaşırmak:

maskaralık mercimek çorbasını elle yemek gibi bir şey

Razor 27 Ocak 2026 23:55

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
Sırf gündeme gelmek için aptal aptal şeyler yapıyorlar.Cidden bizim milletin başına ne gelse hak.

VoiD 27 Ocak 2026 23:56

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
küçücükken bebekleri kafa üstü düşürürsen büyüyünce bunları yapıyor işte.

Nox Arcana 28 Ocak 2026 00:11

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
O kadar gereksiz ki. :D

Dürümde iyi bence, karışmayın çiğköftemize. :D

Nyx. 15 Şubat 2026 00:46

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
Çiğköfte aşığı biri olarak çiğköfteyi dürüm seklinde yemeyi severim, bunu nasi yiyem ben:Patric2:

MySouL 16 Şubat 2026 00:23

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
Yemedim.

BBQ SAUCE 16 Şubat 2026 00:30

Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
 
dondurmaya çevirmişler dürümle daha iyi gider


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:58.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.