Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
nedir bu çiğköftenin çektiği
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
Alıntı:
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
Alıntı:
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
Sırf gündeme gelmek için aptal aptal şeyler yapıyorlar.Cidden bizim milletin başına ne gelse hak.
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
küçücükken bebekleri kafa üstü düşürürsen büyüyünce bunları yapıyor işte.
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
O kadar gereksiz ki. :D
Dürümde iyi bence, karışmayın çiğköftemize. :D |
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
Çiğköfte aşığı biri olarak çiğköfteyi dürüm seklinde yemeyi severim, bunu nasi yiyem ben:Patric2:
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
Yemedim.
|
Yanıt: Külahta çiğ köfte nasıl buldunuz? Külahta çiğ köfte yediniz mi hiç?
dondurmaya çevirmişler dürümle daha iyi gider
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 06:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.