Burda Uyurmusunuz ?
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Asla , benim yükseklik korkum var ..
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Ne gerek var.. yatalım kendi sıcacık yatağımızda.
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Derin bi iç çektim. Miss..
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Vakit geçiririm ama uyumam .
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Sağlam mı ki? Gümbürtüye gitmeyeceksek denenebilir. :D
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Yataklar iki kişilik olduğuna göre sağlamdır.
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Sağlam diye vahiy gelse, o profillerin sağlamlığına inanıp o yatağa girmem.
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Hayır
|
Yanıt: Burda Uyurmusunuz ?
Ya patlar matlar, gerek yok.. Uykumu alamam orda ben
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 15:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.