Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Yalnız olmak benim için sorun değil.' Twilight |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Arzu ettiğin şeyler beklemekten vazgeçtiğin anda gerçekleşir. Bu; hayatın sen bakıyorken soyunamıyorum deme şeklidir.' Zindan Adası |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
- Çok az kişi tanırım + Bende herkesi tanırım. Demek ki ikimizde çok yalnızız. Citizen Kane |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bir hiç olmak çok üzücüdür. İnsanlar hep aranmak ister, dinlenmek ister, hayatta bir kez de olsa önemli olmak ister.' 12 Angry Men |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Her şeyi kontrol etmeye çalışmaktan vazgeç. Bırak ne olacaksa olsun. Bırak olsun.' Fight Club |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Yalnız yaşar, yalnız ölürüz. Geriye kalan her şey sadece bir illüzyondur.' The Art of Getting By Love & Other Drugs |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Unutulmak... Romalılar bunun ölümden daha beter bir ceza olduğuna inanırlardı.' Teen Woolf |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Apaçık bir gerçek kadar yakalaması zor bir şey yoktur.' Sherlock Holmes |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'- Kimi seçersem seçeyim birileri mutsuz olacak. + Birilerinin ne istediğini bırak. Sen ne istiyorsun' The Notebook |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Mantığın canı cehenneme... Bazen, sadece kalbinin ve içgüdülerinin sesini dinlemelisin.' Ölüm Yarışı |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.