Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
"- Daha önce kimseyi öldürdün mü? + Bir defasında birinin kalbini kırmıştım. Ronin |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bir insanın kollarıyla yapabileceği en güzel şeydir sarılmak.' Chuck |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Hangisi daha kötü olurdu; bi canavar olarak yaşamak mı, yoksa iyi bir insan olarak ölmek mi? Shutter Island |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Başka şansın yoksa, bir şeyi yapmak için cesaret gerekmez. Gazap Üzümleri |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Hep aynı dar fikirli insanlar, hep aynı gereksiz sohbetler...' Titanic |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Ben zeki bir adam degilim ama aşkın ne oldugunu cok iyi biliyorum.' Forrest Gump |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'En zengin insan, en güçlü arkadaşlara sahip olan insandır.' The Godfather |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Babamla hemfikirim. “Çocuklarına bir şeyler yapabilecekleri kadar para ver ama hiçbir şey yapmadan oturacakları kadar çok verme.” derdi.' The Descendants |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Biz birbirimizin hayatına giremeyen, çıkmayı da beceremeyen iki kişiyiz sadece.' Daydream Nation |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bilirsin, noktayı koymak ne kadar zor olsa da, tamamlanmış cümleler eksik kalmışlara göre daha az acı verir.' Dedemin İnsanları |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.