Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
"Senden sonra kimseyi sevmedim, dedi adam. Senden sonra bile sevebildim seni, dedi kadın." Life is Beautiful |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Yaptığımız hiçbir şey yanımıza kâr kalmaz. Er ya da geç biri ödetir.' El Cuerpo |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Mutluluk sadece paylaşıldığında gerçektir.' Into the Wild |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Pek çok insan boşluğun farkındadır; ama umutsuzluğu görmek cesaret ister.' Revolutionary Road |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
"Eğer birini seviyorsan, seni kırdığı anı asla unutamazsın." The Lucky One |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
|
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bu dünyada başarılı olmak istiyorsanız acımasız olacaksınız. İyi olursanız, insanlar sizi istismar eder.' The Tree of Life |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bir evi, ev yapan şeyler; bir sokak, bir şehir ya da tuğla ve harç gibi yapay şeyler değildir. Ev, insanın ailesinin olduğu yerdir.' The Boy in the Striped Pajamas |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bir yanım onu unutmak istiyor, bir yandan da bu evrende beni mutlu edebilecek tek insanın o olduğunu biliyorum.' 500 Days of Summer |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
Gazeteci : Bir kadına ne önerirsiniz? Edith : Sevmesini. Gazeteci : Bir genç kıza? Edith : Sevmesini. Gazeteci : Bir çocuğa? Edith : Sevmesini. La Vie en Rose |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 05:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.