Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Çocukken her gün yeni bir şey yapıyormuşuz gibi geliyordu.' Interstellar |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Adamın aklı kendine düşman olur mu? Benimki bana düşman.' Yol |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Ne zaman mutlu olsam, acaba ne zaman mutluluğum bozulacak diye düşünüp mutsuz oluyorum.' The Informant |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Gerektiği zaman ağlamaktan çekinme. Gözyaşları senin söyleyemediklerini söylemek içindir.' Kayıp Nişanlı |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Bunlar karanlık günler, ama her gölge , ne kadar koyu olursa olsun, sabah güneşi tarafından tehdit edilir.' The Fountain |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Söyleyecek çok şeyi olan bir kadın susuyorsa, sessizliği sağır edici olabilir.' Anna and the King |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Tanrı bize akrabalar bahsetmiş, çok şükür ki dostlarımızı kendimiz seçebiliyoruz.' Mary and Max |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
'Belki sadece birlikte olma şansımın olmadığı kişilere aşık oluyorumdur.' Wristcutters: A Love Story |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
İnsanın sığınabileceği tek bir yer vardır. Kendi içimizde bir yer. Kendimizden başka kimsenin ulaşamayacağı ve tahrip edemeyeceği bir yer. O yerde huzur, sükunet ve özgürlük bulursunuz. The Skin I Live In |
Yanıt: Beğendiğim Dizi & Sinema Replikleri 🎥
"Dünyadaki en üzücü şeylerden biri, bir zamanlar birbirinin her şeyini bilen iki insanın birbirine yabancı davranmasıdır." Candy |
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 08:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.