Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Hayır .
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Bu ne çeşit nasıl bir soru
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Baskalarini bilemem ama ben olmam.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Kadın çalışmıyorsa evet.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Köle kelimesi çok ağır.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Fikrim yok. (: evliler daha sağlıklı cevaplar (: .
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Alıntı:
https://www.trendforum.net/images/up...52-652457.jpeg Evet iyi ki ben değilim teşekkürler gerçekten hiç olmazmış benden yarın bir gün toplu idam falan da yapardım..... |
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Alıntı:
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Bu nasıl bir soru, ibretlik.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 20:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.