Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ? |
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Çok saçma. Hangi devirde yaşıyoruz? Ortak fikri destekliyorum.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Hayır :) Olmazlar tam tersini kocasını köle yaparlar :)
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
öyle birşey olmaz da benim 1 2 tane fetişi duygularım olabilir tabi kadınıma karşı :D fsdfds
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Tam tersi oluyor genelde :D
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Evlilikte bu duruma saçma bakıyorum.
Sen köle olursun o ise sahip. Ama asla bir ebeveyn veyahut çift olmuş olmazsınız. Kölelikten kastım ise sürekli maddiyat üzerine dönen bir ilişki. |
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Bak sen şu Kuki'nin söylediklerine ya.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Olunmamali herkes eşit hiç bir üstünlüğü yoktur.
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Bence tam tersi erkekler köle oluyor : )
|
Yanıt: Evlenince Kadınlar Erkeklerin Kölesi oLurmu ?
Erkekler hanımcı oluyor genelde :)
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 17:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.