Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Arabam eski. Sanayiye gidiyorum.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Ben genelde gittiğim ülkelerde araçları satın almak yerine leasing yoluyla uzun vadeli kiralıyorum. Diğer türlü taşınacağım zaman satmakta çok zorluk yaşıyorum, daha önce tecrübe ettim. Ondan dolayı sözleşme gereği servise alıyorlar.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Servise
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Son 2 aracım sıfır araç olduğu için hep servise gittim.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Arabam yok
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 03:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.