Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Araban yok ama olursa, aracın bayi servisine götürmek mantıklı gibi.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Sanayi tecrübelerime dayanarak kesinlikle “yetkili” veya belirli bir marka özelinde hizmet veren, bilindik ve kaliteli “özel” servis diyorum. İkincisi az bulunduğu için de birinci tercihim 3 kuruş fazla olsun ama “yetkili” servis olsun yönünde.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Ben ne zaman sanayiye göndersem bozup geri gönderiyorlar yolda kalıyoruz o yüzden servis diyorum.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Servisi tercih ederim..
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Benim canavarı genelde ben tamir ederdim.
Pintilikten değil,yapabileceğim şey için neden boş yere para vereyim? |
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Servis.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Sanayide tanıdığım çok. Kazık yemeden çıkmanın bir yolunu buluyorum.
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Eksper tanıdığımız var , o ne derse ona güveniyoruz
|
Yanıt: Aracınızı servise mi, sanayiye mi götürürsünüz?
Sanayi, sanayi benim için hayat biçimi. Ben gün içinde sanayiye gitmezsem o gün benim için eksik geçmiştir.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 00:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.