Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir! Peki kadınlarımızın değeri biliniyor mu?
Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir! Peki kadınlarımızın değeri biliniyor mu? [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] |
Yanıt: Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir! Peki kadınlarımızın değeri biliniyor mu?
Annem :) Sevdiğim kadın :)
|
Yanıt: Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir! Peki kadınlarımızın değeri biliniyor mu?
Hiç bir ülkede verilmiyor gerektiği kadar. |
Yanıt: Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir! Peki kadınlarımızın değeri biliniyor mu?
Ne yani dünyanın bu kadar boktan olmasının sebebini kadınlara mı yükleyelim şimdi?
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 11:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.