Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Güzel soru :)
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
El kızı gider ciğer kalır. Tabiki da anamı arayacam
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Alıntı:
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Deprem hangimizin şehrinde olmuşsa ona göre değişir:d
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Alıntı:
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
annem tabiki
|
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
Annemi ararım , nişanlıma mesaj atarım. |
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
şimdiiii eşim ise önce o |
Yanıt: Deprem oldu evde değilsin, ilk anneni mi ararsın eşini/sevgilini mi?
marsı ararım konu kapandı
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 20:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.