Forum Logo




Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?


Kullanıcı Etiket Listesi

11Beğeniler

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 11 Mayıs 2025, 15:24   #1
Çevrimiçi
Ruh HalimEglenceli
Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
Www.TrendForum.Net

Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 16:06   #2
Çevrimdışı
Banlı Üye
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Ben arkada tek oturmayı tercih ederim.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 17:35   #3
Çevrimiçi
Ruh HalimEglenceli
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Hayallere daliyorum mùsadenizle by
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 17:56   #4
Çevrimiçi
Ruh HalimSuskun
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Sağ en arkada tek aslında Pencere kenarı da güzel olabilirdi
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 19:52   #5
Çevrimiçi
Ruh HalimHavali
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




@Undomiel ile oturmak isterim ön tarafta @Serpentis Noctis otursun onsuz olmaz @Chiron da yan tarafta olsun sanki üçümüz yanyanaymış hissi oluşur böylelikle
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.

"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 19:54   #6
Çevrimiçi
Ruh HalimEglenceli
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




En arka siradaki playboy bnm kizlar
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 20:13   #7
Çevrimdışı
Yıldızların Sahibi.
Ruh HalimSakin
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




@Serpentis Noctis, @IRCMasteR, @Regex ile arka dörtlü.
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 20:17   #8
Çevrimdışı
Banlı Üye
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Roger kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster
@Serpentis Noctis, @IRCMasteR, @Regex ile arka dörtlü.


Sizi bunlar çok konuşuyor diye ispiyonlardım sınıf başkanına.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 20:18   #9
Çevrimdışı
Yıldızların Sahibi.
Ruh HalimSakin
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




Chiron kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster
Sizi bunlar çok konuşuyor diye ispiyonlardım sınıf başkanına.

Iyyy sınıftaki o öğretmen yalakası tip
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 11 Mayıs 2025, 20:39   #10
Çevrimiçi

Ruh HalimHavali
Yanıt: Forum bir sınıf olsa hangi üyeyle oturmak isterdiniz?




şimdi bana söyleyin kime 47 kere çıkma teklifi edeyim hahahahaha orta kısım iyidir yılandır serindir her yeri süzersin yakalanmazsın her şeyi analiz eder yarı ders yarı yaramazlık ortamı için ideal yerdir
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.

Herkes en büyük korkularını saklamaya çalışır ama biz saklanmayız 𓆚
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
bir, forum, hangi, isterdiniz, olsa, oturmak, sınıf, üyeyle


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Kurtlar Vadisinde Hangi Karakter Olmak Isterdiniz? Elysian Trend Sorular 11 04 Mayıs 2026 23:10
Düşen Bir Uçakta En Az Hasarı Almak İçin Hangi Koltuğa Oturmak Gerekir? Beatrice Bunları biliyor musunuz? 5 11 Temmuz 2025 23:24
Ayrıldığınız sevgilinize hangi şarkıyı dinletmek isterdiniz? Candres Kafamıza Göre 6 17 Haziran 2024 01:25
imkanınız olsa hangi ülkede yaşamak isterdiniz Beatrice Trend Sorular 9 16 Aralık 2023 22:18
Hangi sahnedeki hangi karakter olmak isterdiniz? WonderM Trend Sorular 4 30 Mayıs 2023 00:03




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net