TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Trend Sorular (https://www.trendforum.net/trend-sorular/)
-   -   Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu? (https://www.trendforum.net/trend-sorular/9285-bir-dizinin-icine-isinlanmak-isteseydin-bu-hangi-dizi-olurdu.html)

Chiron 08 Ekim 2024 15:37

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298808)
Çok mantıklı skljglşs

O dizide yakışıklı ve güzel çoktu da işte bir yerden sonra çok sapıttı. İyisi mi ona ışınlanmayayım.:blkbk:

Tupac 08 Ekim 2024 15:39

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298853)
O dizide yakışıklı ve güzel çoktu da işte bir yerden sonra çok sapıttı. İyisi mi ona ışınlanmayayım.:blkbk:

İlk 2 sezon iyiydi. Gerisi tekrar

Chiron 08 Ekim 2024 15:39

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298855)
İlk 2 sezon iyiydi. Gerisi tekrar

Kesinlikle

~

Tupac 08 Ekim 2024 15:40

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298857)
Kesinlikle

~

Gel seni The Walking Dead e ışınlayalım skjghkls

Chiron 08 Ekim 2024 15:45

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298858)
Gel seni The Walking Dead e ışınlayalım skjghkls

Hâlâ izlemedim dersem linçlenir miyim forum içinde ...:kis:

Klaus 08 Ekim 2024 15:48

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
The100 sarardi

Tupac 08 Ekim 2024 15:48

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298864)
Hâlâ izlemedim dersem linçlenir miyim forum içinde ...:kis:

Bence tek değilsindir ama linç olmaz sanırım. Daha iyi işte bilmediğin bir diziye gidersin .d

Chiron 08 Ekim 2024 15:51

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298869)
Bence tek değilsindir ama linç olmaz sanırım. Daha iyi işte bilmediğin bir diziye gidersin .d

Kaybolurum o zaman:/

Aslında Outlander olabilirdi ama oradaki kadına sinir olduğum için orası da olmasın.
Yerli dizilerden Siyah Kalp olsun. ;d

~

Tupac 08 Ekim 2024 15:52

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Alistair kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298870)
Kaybolurum o zaman:/

Aslında Outlander olabilirdi ama oradaki kadına sinir olduğum için orası da olmasın.
Yerli dizilerden Siyah Kalp olsun. ;d

~

Büyük ihtimal kaybolmadan yerlerdi slkgjsg

Chiron 08 Ekim 2024 15:55

Yanıt: Bir dizinin içine ışınlanmak isteseydin bu hangi dizi olurdu?
 
Alıntı:

Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 298871)
Büyük ihtimal kaybolmadan yerlerdi slkgjsg

:( Fransız kaldım

~


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 00:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.