Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Ardından "bi dal cuğara var mı yapraaam" diyecek kızdır.
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Hxjxdjdj bakıyosun ne bakıyosun lan antilop felan diyo
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Selam vermk erkeklere özgü bişi mi :şaşırmak:
Tonlama önemli ayrica hıh |
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
her neyse 2 kelimeyi bi araya getiremeyen erkeklerden iyidir. o tarz erkeklerle çıkacağıma kızlarla sevgili olurum.
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Alıntı:
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Alıntı:
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Bunun kadını erkeği yoktur. Her ortamın bir jargonu vardır abi. Camiye merhaba diye girmiyorsan buluşmada da selamünaleyküm demek tuhaf kaçar. Köy kahvesine mi giriyorsun? Ha; tarikattan falan tanışıyorsanız ayrı.
|
Yanıt: Buluşmada masaya selamun aleyküm diyerek oturan kız
Yapılır :destina:
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 16:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.