Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Buraya upuzun bi liste yapabilirim.Ancak bi tane yazayım
Kötü olamıyorum sürekli o da öyle yapmak istememiştir şöyle şöyle olmuştur diye düşünüyorum. |
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
İyi ingilizce hariç bir eksiğim yok. İlla ki vardır da en fazla 100 sene yaşayacağım hayatta o kadar dertlenmiyorum. İyi ingilizce olsa yeterdi.
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
para çok para eksik gerisinde tamım
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 03:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.