Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Herkesin vardır eksik bir tarafı, Mesela ben bazen küçük şeylere gereksiz büyük anlamlar yükleyebiliyorum. |
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Benim eksik tarafım;eksik tarafımın olmaması.
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Eklenecekse söylerim :puil:
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Solum sağımdan daha ileri
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Hangimiz tamız ki?
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Herkesin Vardır Eksik Tarafı Benim Çok Hangi Birini Anlatayım (:
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Ben birisine "Gülüm" dediysem, üstüne başka gül koklamam. Böyle bir eksikliğim var. :)
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Ne bileyim çabuk samimi oluyorum herkesle bir de hep kendimi ispatlamaya çalışıyorum.
Nedense arkamdan çok dedikodu yapılıyor ve bunların öyle olmadığını hep anlatmaya çalışıyorum ama bunu aştım son 1-2 senedir kimseye birşeyi anlatmaya çalışmıyorum. |
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Alıntı:
|
Yanıt: Kendinizde Gördüğünüz Eksiklikler
Görme kabiliyeti, ekrana baka baka kör olduk iyice.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 01:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.