|
Mona kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Hogwarts'ı afakanlar bastı,
akreplerimi alıp ormana sığınmayı düşünüyorum...
Sen nasılsın?
|
İyiyim ben de teşekkür ederim.
Uzun zamandır Harry Potter serisini baştan sona izleyesim vardı bunu birlikte yapalım mı?