|
Mona kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Serinin en başında bile Ron ile olacağı belliydi.
Ama bence canım Harry ile olmalıydı...
|
Ben kitabını okudum filmini izlemeden önce. İkisi sevgili olunca çok bozuldum nedense

Hissediyordum ama gene konduramıyordum