|
gupse kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
FONT="Georgia"]Öncelikle forumumuzun biricik annesi @mamihlapinatapai ve yüreğiyle anne olan,annesi yanında olamayan,kalbinde bu duyguyu hisseden tüm kadınlarımızın bu özel gününü kutluyoruz.. [/FONT]
|
Canımm

ayyy çok duygulandım oğluşum 1 yaşına girecek ve bu benim ilk anneler günüm.
Hep hüzünlüyüm canım annem anneliğimi görmedi .
Bu gün buruk bir hal alıyorum
Ama bu sene buruk bi neşem oluştu