|
Asi Ruh kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Hocam herkesin kendi maddi durumu birşey diyemem ama ne zaman apple telefon alsam aldığımdan daha pahalıya sattım ve kullandığım yanıma kar kaldı.
|
Ya zaten telefon piyasasında tek zarar etmeyeceğin marka ben 27 bine aldigim telefonu 18 bine satamiyorum şuan mesala alalida 2-3 ay oldu.