Konu
:
Hiç beyin eti yediniz mi?
Tekil mesaj gösterimi
06 Haziran 2023, 11:24
#
12
Çevrimiçi
Astrea
Ruh Halim
Sakin
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Beatrice
kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Ay yok hele o görüntüsü
Tamam görüntü bir tık ofsayt ama güzel cidden
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var...
Astrea
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Astrea kullanıcısına özel mesaj gönder
Astrea - Daha fazla Mesajını bul