![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Görüntüleme stilleri |
|
|
#11 | ||||
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Ay yok hele o görüntüsü
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. "Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım." |
||||
|
|
|
|
|
#12 | ||||
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Tamam görüntü bir tık ofsayt ama güzel cidden
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var... |
||||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Çevrimiçi
Trend Üye
![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Sadece 1 kez yedim, oda amaa nasıl güzeldi kafamız, kelle içerken beyin etide istemişiz, kafam güzelken çok lezzetliydi..
Hiç ayıkken yemedim ;f |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Çevrimdışı
Silver Üye
![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Beyin eti deyince beynimin etini yedin kupası aklıma geldi.
![]() Yemedim, tadı çok güzelmiş ama yemeyi de düşünmüyorum. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Çevrimdışı
Gözler gizler niyetleri belki…
![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Güzel yapılırsa yerim
__________________
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar! Yaşasın tam bağımsız ruh hastası BEŞİKTAŞ'lılar! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
çok güzel salatasını yapıp yemiştim bol limon tuz
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Herkes en büyük korkularını saklamaya çalışır ama biz saklanmayız 𓆚
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Çevrimdışı
⛵☀
![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Çevrimdışı
![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
İnsanım,elbette yemişliğim olmuştur.
Yenilen beynime sayılsın o da.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Söğüşün içinde olduğunu bilmeden yemiştim.
Tekrar yemeyi düşünmüyorum çünkü kafa ve onun ile alakalı şeyleri yediğimi düşündüğümde tansiyonum düşüyor. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Çevrimdışı
Platin Üye
![]() ![]() |
Yanıt: Hiç beyin eti yediniz mi?
Yemedim,yememde asla...
__________________
Eger olurda bakışım sana degerse |
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| beyin, eti, hiç, yediniz |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Hiç Ban Yediniz Mi? | Asi Ruh | İtiraf Ediyorum | 64 | 25 Şubat 2026 18:47 |
| Annenizden Terlik Yediniz mi? | EsrarLı | Trend Sorular | 12 | 28 Mayıs 2025 07:48 |
| Askerde Dayak Yediniz mi ? | Sır | Trend Sorular | 16 | 08 Kasım 2024 19:59 |
| oy verirken son beyin hücrelerimin çırpınışları | Serpentis Noctis | Komedi ve Mizah | 1 | 09 Nisan 2023 02:05 |
| Beyin yiyen amip ABD'de bir kişinin ölümüne yol açtı | Zeytin | Sağlık Haberleri | 0 | 06 Mart 2023 10:40 |
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net