|
BOSS kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Öyle vallahi. Gerçi bizim buradaki çocuklara da bir şey diyemiyorum çok büyük deprem yaşadılar. Halen psikolojileri yerinde değil dediğin gibi aktivite düşünüyorum ama her yer yıkık. O yüzden bir süre daha böyle takilacaklar gibi.
|
Allah yardımcınız olsun. Normal yerde zor deprem yerinde özellikle daha zor olur elbet