|
Yanıt: Ergenlik Yıllarında Yapılan Evi Terk Etme Planları
Yapmakla kalmayıp uyguladım.
Ergenliğin verdiği bir düşünce veyahut başka bir şey değildi.
Yapmam gerekti,yaptım.Hoş;hiç ergen olabildiğimi de düşünmüyorum.Onu bile yaşamadım açıkçası.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
|