|
Absent kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
@Eru ve @KahKaha demek burada olduğunuzu bana haber vermezsiniz haaa!!
|
Hoş geldin kadim dostum
İki sebebi var tabi ki.
1. Nasıl bir şeytan olduğumu buradakilere de anlatma, prensesler gibi takılabileyim.
2. Hatununu seviyorum. Pek girmiyorsun artık, o da mutlu.
Bu arada @
Eru ile kulaklarını çınlattık dün gece. Tazecik şeytanlıklarım vardı anlatacak ama kızar dedi, anlatmadım