|
Yanıt: daha önce denemedikleri şeyleri yemeyen insanlar
|
Bahtiyar kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
Kırmızı et ince çizgimdir yemek konusunda. Dana eti dışında asla yemem. Sakatat ve içerisinde kuyruk yağı olan yemekler yine asla tüketmem. Kokusu bile midemi bulandırıyor. Yemem.
|
Hele minik gorile baheleee yaa. Hayatında kırmızı et görmemiş fakir demagosini de çok seksi yapmış hani :d
__________________
Öpüşmek; alt katı kiralamak için, üst katta yapılan anlaşmadır..
|