|
coolbites kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
|
İyi dileklerin için teşekkür ederim. Dikkat etmekte fayda var havalardan sanırım böyle üstümde bir kırgınlık var çözemedim henüz. Havalarda bir iyi, bir kötü. Gerçi gezmek için pek vakit bulamıyorum ben.
|
Rica ederim evet bu havalar tam hastalık havasi, çok geçmiş olsun.
Sen de dikkat et lütfen.