|
Tupac kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Valla şükür koşturuyorum,İş,güç yoğun bu aralar çok bakamıyorum. Çok oldu harbiden (: Denk gelemedik.
Senden naber ? Nasıl gidiyor
|
Valla öyle oldu.. Ama seni tekrar böylesi platformlarda gördüğüme cidden sevindim.
Bende de herhangi bi değişiklik yok be gülüm. Eskisinin aynısı işte. İşe git eve gel. Zaten bizim gibi amele adamların hayatlarında ne gibi bi değişiklik olabilir ki

Denk gelmişken irtibatı koparmayalım ama
|
Aperson kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
@Absent sabit bi forumda dur tasmalı köpek gibi hissettirme bana kendimi. Sana bulaştığımdan beri bütün coinlerim bile düşüyor mkljdhdj nasıl birşeysin arkadaş
|
Asehaheahehahehah

beter ol, hepsi sıfırı tüketsin inşallah
Olm bi yere girdiğim zaman seni de çağırıyorum, canın sıkılmasın yalnız kalma diye. Sanada iyilik yaramıyo hee.