|
Yanıt: Birinin Sizinle Yaptığı En İyi Tespit?
|
KahKaha kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Üniversite 2. Sınıftayken oda arkadaşım bir tespitte bulunmuştu, üzerine tanımam.
Hala doğruluğunu koruduğu için ne olduğunu paylaşmayacağım tabii ki
|
Ben biliyorum delinin tekisin  Deli deliyi tanır çünkü
__________________
Kahrolsun psikolojisi düzgün insanlar!
Yaşasın tam bağımsız ruh hastası BEŞİKTAŞ'lılar!
|