Konu
:
Bıyık Bırakmayı Seviyor Musunuz?
Tekil mesaj gösterimi
28 Ocak 2024, 18:25
#
16
Çevrimiçi
Beatrice
Ruh Halim
Dusunceli
Yanıt: Bıyık Bırakmayı Seviyor Musunuz?
KuzenKit
kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm. Bismillahirrahmanirrahîm
Hacı abim merhaba, evdeyim. Müsait olduğun bir zaman diliminde seninle çay içerek bir konu hakkında konuşmam gerekiyor. Acaba bu muhterem ne zaman müsait olur?
esselamu aleyküm!
Yaa bende geleyim bismillah
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
Beatrice
Kullanıcı profil bilgilerini göster
Beatrice kullanıcısına özel mesaj gönder
Beatrice - Daha fazla Mesajını bul