|
GoldenBoy kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Bekar olmanın güzel bir yanı yok bence.. Bekar olmamanında kötü bir yanı yok.. Evlilik iki kafadarlık mantığında değilse zaten o evlilik değildir... @Destina suç ortağım ne diyorsun bu konuda
|
Evlilik bekarlıktan daha güzel heleki kafa dengi bir eşin varsa.